Financieel Administratief Medewerker
Flantúa Geldermalsen
Wat is vereist?
- Mbo (niveau 4) werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Ervaring met administratieverwerking binnen het mkb
- Nauwkeurig kunnen werken
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- Max. €3.200 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 24 tot 40-urige werkweek
- Mogelijkheid om (deels) vanuit huis te werken
- 27,5 vakantiedagen
- Mogelijkheid om vaktechnische en vaardigheidstrainingen te volgen
- Bonus en pensioenregeling
- Jaarlijks bedrijfsuitje (weekendje weg)
- 2x per jaar kantoorbrede bijeenkomst met aansluitend borrel en diner op locatie
- Jaarlijks terugkerend zomer BBQ en kerstborrel met diner
Wat doe je?
- 50% Zelfstandig (online) administraties voeren
- 20% Journaalposten maken
- 10% Contact met cliënten
- 10% Ondersteunende administratieve werkzaamheden verrichten
- 10% Zelfstandig omzetbelasting en aangiften opstellen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Annemarie Cengel
HR Adviseur / Corporate Recruiter
Vacature
Als Financieel Administratief Medewerker bij Flantúa ben je verantwoordelijk voor het voeren van de financiële administratie van cliënten. Je controleert en boekt (inkoop)facturen, maakt betaalvoorstellen, en draagt indien gewenst zorg voor facturatie. Ook verzorg je de btw-aangiften.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen portefeuille van cliënten die het administratieve dienstenpakket afnemen. Voor sommige cliënten ben jij dan ook het eerste aanspreekpunt. Het belangrijkste is dat de werkzaamheden kwalitatief goed, tijdig en naar tevredenheid worden verricht. Daarnaast signaleer je adviesmogelijkheden, bijvoorbeeld wanneer je afwijkende posten of getallen ziet. Dit bespreek je vervolgens met de betrokken Accountant, zodat zij dit weer met de klant kunnen communiceren.
Je bent onderdeel van team Administratie, samen met drie Administratief Medewerkers. Daarnaast heb je veel contact met de Assistent Accountants, aangezien zij ook een deel van de klantadministratie uitvoeren.
Als je het leuk vindt om dienstverlenend en servicegericht te werk wilt gaan en je het uitdagend vindt dat bijna elke cliënt een andere werkwijze heeft waar je op moet inspelen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag laat een cliënt weten zijn gehele administratie aan Flantúa uit te besteden, omdat hij zo tevreden is over de dienstverlening.
Op een matige werkdag ben je in afwachting van ontbrekende stukken om de administratie te kunnen verwerken. Je krijgt de cliënt niet direct te pakken, waardoor je pas op een later moment hiermee verder kunt.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
-
- Lunch + wandeling
- Mail bijwerken
- Actielijst komende week opstellen
- Ontbrekende stukken opvragen bij cliënten
- Zelfstandig (online) administraties voeren
- Contact met cliënten
- Ondersteunende administratieve werkzaamheden verrichten
-
- Lunch
- Padel met collega's
- Mail bijwerken
- Contact met cliënten
- Overleg met collega
- Ondersteunende administratieve werkzaamheden verrichten
- Zelfstandig omzetbelasting en aangiften opstellen
-
- Vrije dag
-
- Lunch + wandeling
- Mail bijwerken
- Bellen met cliënt
- Borrel
- Zelfstandig (online) administraties voeren
- Journaalposten maken
-
- Lunch
- Mail bijwerken
- Contact met cliënten
- Ondersteunende administratieve werkzaamheden verrichten
- Zelfstandig (online) administraties voeren
- Journaalposten maken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Flantúa biedt een helder perspectief aan werknemers, om zo een lange werkrelatie met hen aan te gaan. Dit gebeurt door middel van een concreet ontwikkelplan voor elke medewerker. Hierin staat wat er van hem of haar verwacht wordt en andersom. Daarnaast is er voor iedereen een opleidingsbudget beschikbaar.
Werken bij Flantúa
Bij Flantúa accountants en adviseurs werken vakkundige collega’s dagelijks aan het behartigen van de zakelijke belangen van de cliënt. Het doel is om mkb-ondernemers te ontzorgen, te adviseren en te ondersteunen bij hun financiële huishouding, fiscaliteiten en bedrijfsvoering. Het Flantúa-team bestaat uit medewerkers met verschillende ervaringsniveaus, die door een goede samenwerking de beste adviezen en oplossingen kunnen aandragen voor de financiële vraagstukken van cliënten. Respect en integriteit zijn hierbij de kernwaarden en doordat de organisatie relatief klein is, leg je snel en informeel contact met elkaar.
- Hoofdkantoor in Nieuwegein
- 40 werknemers
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 39 jaar
- Casual (bij klantbezoek formeler)
- Thuiswerkdag(en) mogelijk